Etusivu ›  Palvelut ›  Ylläpitopalvelut

Tuki- ja ylläpitopalvelut

Jos yritykselläsi ei ole omaa IT-osastoa tai kun haluat keskittyä omaan liiketoimintaasi, ulkoistettu ylläpitopalvelu on juuri sinua varten.

Ylläpitopalvelu huolehtii yrityksesi palvelimien ja verkkoympäristön ylläpidosta, päivityksistä sekä viankorjauksesta. Ympäristön häiriöttömän käytön varmistaa automaattinen valvontapalvelumme.

 

Hyödyt 

  • Vastuu palvelinympäristön ja lähiverkon toimivuudesta ja huollosta on ammattilaisilla
  • Selkeät kuukausikustannukset
  • Kattava ympäristön dokumentointi ja inventaario
  • Nopea reagointi vikatilanteissa
  • Toimivat ja turvalliset ohjelmistot
  • Testatut ratkaisut
  • Valvontapalvelu, josta saadaan automaattiset hälytykset, raportit ja ilmoitukset 24/7

 

Tekninen tuki 

Tekniset tukitoiminnot on tarkoitettu osaamisalueisiimme kuuluvien kohteiden ongelmanselvitykseen, asiakkaan omien tukitoimintojen lisäksi. Teknisen tuen tarkoituksena on tuoda lisäresursseja asiakkaan käyttöön. Tekninen tuki laajentaa asiakkaan omaa helpdesk-toimintoa asiantuntija-helpdeskiksi, joka kattaa myös ongelmia viime kädessä ratkaisevat asiantuntijat. Asiantuntija-helpdesk palvelee asiakkaan omaa teknistä henkilöstöä.

Teknisestä tuesta ja sen sisällöstä solmitaan erillinen sopimus.

Ylläpitopalvelut 

Ylläpitopalvelut on tarkoitettu varmistamaan ylläpitosopimuksen kohteen käytettävyys. Ylläpidon kustannukset arvioidaan tapauskohtaisesti ja se muodostuu vastuuajan, vasteajan ja kohteen monimutkaisuuden perusteella.

  • Kriittisten päivitysten testaaminen ja asennus
  • Raja-arvojen valvonta
  • Hälytykset ja niihin vastaaminen
  • Varmistukset
  • Konfiguraatioautomatiikka
  • Raportit

Kiinnostuitko? Kysy lisää →

Yhteistyökumppanit ja partnerit
  • cisco
  • juniper
  • redhat
  • ripe